Jestem mamą – jestem z tego dumna!

O tak, kocham ten stan i jestem dumna jak paw, że mam wspaniałego, małego człowieka w domu. Jednak prawda jest taka, że czasem w całym tym zabieganiu, gotowaniu, gonitwach po placach zabaw, przy buntach małych i dużych, radościach i porażkach, upadkach i łzach, sprzątaniu codziennym, padaniu na twarz gdy dziecko już śpi, całej słodyczy i goryczy życia rodzica zapominam o sobie.

O swoich zwykłych, kobiecych potrzebach. Zapominam o maseczkach na twarz, odżywkach do włosów, balsamach do ciała, nawet czasem o kremie do rąk. Najzwyczajniej w świecie brakuje mi kilku minut dla siebie… A jednak chciałabym, aby Mikołaj mógł być dumny, że ma taką zadbaną, młodą mamę, żeby nie wstydził się w przyszłości – że matka ma tłuste wlosy lub 30 kg nadwagi.

I tu zaskoczyło mnie Laboratorium Kosmetyczne Joanna. Przypomniano mi, że mimo bycia matką na pełen etat – jestem też kobietą. I dziekuję serdecznie za możliwość zrobienia sobie małego domowego spa! Trafiły do mnie produkty.. zwyczajnie niezwyczajne.

_MG_8719

 

Otrzymałam olejki do ciała (migdałowy, makadamia, arganowy), balsamy do suchych miejsc (masło oliwkowe, masło pomarańczowe, olej kokosowy), balsam do ciała oraz krem do rąk. Najbardziej zachwyciły mnie olejki i balsamy do suchych miejsc. Dlaczego? Ponieważ naprawdę działają! Do tego obłędnie pachną.

Zacznę od balsamu do ciała i kremu do rąk – są okej, pachną bardzo przyjemnie, konsystencję mają idealną i co najwazniejsze w zabieganym życiu mamy – szybko sie wchłaniają! Moja sucha skóra na nogach bardzo się z balsamem polubiła, a krem do rąk daje ulgę po chociażby szorowaniu garów.. 😉

Hit nad hitami, czyli balsam do suchych miejsc! To małe, pachnące cudo uratowało moje paskudne łokcie! Serio! Już po pierwszym użyciu poczułam wygładzenie, a teraz przy regularnym stosowaniu moje łokcie nareszcie są gładkie! Podobnie w przypadku pięt – to tez był mój problem i mimo wielu prób z różnymi kremami, balsamami, peelingami – dopiero to cudo dało radę. Na ustach się sprawdza wyśmienicie, nabłyszcza, nawilża i trzyma się całkiem długo.

Olejki do ciała – szczerze? Obawiałam się. Nie lubię tłustych smarowideł na swoim ciele, denerwuje mnie to i już. Jednak zmusiłam się i… bylo warto. Skóra po ich użyciu robi się mięciutka i gładka, pachnie cudownie (i długo!), jedyny minus jest taki, że to przyjemnośc raczej „raz na jakiś czas” ze względu na długi czas wchłaniania, no a przy moim przytulasku średnio się to sprawdza – mama wychodzi z łazienki to M. biegiem w ramiona me i… mamy powtórną kapięl pierworodnego na horyzoncie 😉 Podsumowując olejki robią dobrze skórze – nawet moja twarz została wygładzona i od razu jakby pryszczy mniej – nie wiem czy to zbieg okoliczności czy zasługa olejków, ale jestem bardzo z tego produktu zadowolona 🙂 Nawet wygładziła mi się jedna, maleńka zmarszczka na czole.. hihihi;)

11301526_1184679241558148_2040413574_n

 

Wpis powstał przy współpracy z marką Joanna. 

2 responses to “Jestem mamą – jestem z tego dumna!

    • no właśnie.. ale kiedy nadchodzi taki dzień dla siebie to celebruję każdą chwilę i nawet czasem lubię kupić wtedy nowy płyn pod prysznic czy maseczki, mimo, że już koszyk w łazience cały zapchany takimi przyjemnościami ;pp

      Lubię to

Skomentuj

