Podaj dalej!

Miło jest dostawać prezenty. A prezenty niespodzianki to już najmilej! Genialnie też jest kogoś obdarować. Uwielbiam robić prezenty – z racji okazji lub całkowicie bez powodu. Akcja „podaj dalej” pozwoliła mi na obie te przyjemności.

O co chodzi? Zgłaszasz chęć otrzymania ode mnie prezentu niespodzianki (wykonanej przeze mnie), a kiedy już paczuszka do ciebie dotrze ogłaszasz tą zabawę u siebie. Proste? Jak najbardziej! To dzięki kochanej Hally z By cieszyć się życiem mogłam włączyć się w tą zabawę.

Są tylko trzy zasady.

Musisz mieć bloga.

Prezent otrzymują dwie pierwsze osoby, które wyrażą taką chęć w komentarzu.

Po otrzymaniu przesyłki ogłaszasz taką zabawę u siebie.

Ja zobowiązuję się do wysłania prezentu w ciągu maksymalnie dwóch miesięcy.

Chcecie zobaczyć jakie cuda wysłała do mnie Hally?

_MG_1437

Nie mam pojęcia skąd wiedziałaś, że uwielbiam taki klimat, ale to strzał w dziesiątkę! Dziękuję Ci raz jeszcze zdolna kobieto!

Kilka słów o samej autorce tych cudowności już niebawem w kolejnym poście. Szykuję dla Ciebie kochana niespodziankę ode mnie – sporo zdjęć, garść ciepłych słów ku chwale Twojego talentu i przy okazji rozpowiadam wszystkim znajomym, że mają uderzać jak w dym (bo zachwyt już jest) i kupować cuuuuda!

12 responses to “Podaj dalej!

Skomentuj

