Kolekcjonowanie wspomnień

Robię dużo zdjęć. Chociaż i tak za mało. Boję się zatracania chwil, wspomnienia lubię trzymać pod ręką, nie chcę zapominać o fajnych, ważnych momentach. Oprócz tego uwielbiam klasykę. Łącząc obie te kwestie mamy moje marzenie o tradycyjnym albumie na zdjęcia. W pierwszych miesiącach życia M. zrobiłam taki, ale okazał się za mały, za wąski… Jakiś czas temu dorwałam i d e a l n y album w…. biedronce. Czarna okładka w białe kropeczki, a wewnątrz miejsce na wklejanie zdjęć. Daje mi to wielkie pole do popisu – będę mogła wykorzystać moją mini-pasję – scrabooking. Nie dość, że śliczny album, ulubione zdjęcia to jeszcze możliwość dopieszenia tego wszystkiego po mojemu. Jestem na etapie kompletowania zdjęć, jak tylko skończę, pochwalę sie efektem, nie mogę odebrać sobie tej przyjemności 😉

Lubicie klasyczne albumy?

_MG_8754 _MG_8757 _MG_8762 _MG_8763 _MG_8764 _MG_8767

2 responses to “Kolekcjonowanie wspomnień

  1. Uwielbiam klasyczne, wklejane albumy! Choć przyznam, że sama wzięłam się za zrobienie tego właśnie kilka miesięcy po narodzinach synka. Mam album ze zdjęciami z pięciu miesięcy jego życia. Teraz jestem na etapie wybierania zdjęć do dalszej części – wybrałam olbrzymi album, w którym na prawdę mogę zaszaleć. A przyznam, że samo wybieranie, komponowanie i wklejanie zdjęć to czysta przyjemność i relaks 🙂 A te w Biedronce oglądałam i bardzo mi się podobały 🙂

    Lubię to

Skomentuj

