Inspirujących świąt!

Okej, miałam zostać przy poście na facebooku, ale jakoś tak… Pusto mi tutaj i życzenia niech popłyną także przez blogową ścieżkę.

A więc powtórzę dokładnie to samo, co napisałam już na fanpage’u. I dodam coś jeszcze.

Planowałam post, taki totalnie świąteczny, mnóstwo zdjęć jak to pięknie nam się piekło i pierniczki ozdabiało, jak to śledziki zamarynowane, prezentów pakowanie, relacja z dawno już ubieranej choinki… ale wiecie co? Jakoś umkneło mi relacjonowanie tego. Aparat stał grzecznie w kącie, a my cieszyliśmy się tymi chwilami. Może trochę żałuję, że chociaż na pamiętkę nie ma zdjęć… ale kurcze! Toż to takie miłe i ULOTNE bardzo chwile. Moi drodzy, nie ma więc zdjęć ani wpisu, są za to szczere i ciepłe życzenia.

Nie takie, co o zdrowiu (chociaż też, oczywiście), o pieniądzach, pomyślności, pięknej buzi, dzieci wielu, powodzenia w pracy i rodzinnego szczęścia… Chcę Wam życzyć szczerości w tym zabieganym, trochę podłym i fałszywym świecie, tej szczerości do samych siebie i przekonań swych. Chcę Wam życzyć radości z prostych rzeczy, takich jak w tym poście ostatnim, gdzie doceniłam grzaniec na rynku i grajka w tunelu pkp. Radości, uśmiechów – bez zobowiązań. W zdrowiu i chorobie, w bogactwie i biedzie – szanujmy innych, ale przede wszystkim siebie i to, co mamy… Bo nawet jeśli czegoś nam brak to ja wierzę (i może jestem ciut naiwna), że wszystko kiedyś nam los odda, może nawet razy dwa. Jeśli nie – trudno. Cieszmy się i tak, dajmy dobry przykład dzieciom – nie tylko tym własnym, miejmy ochotę żyć i brać to życie takim, jakie jest.

Życzę Wam też przyjemności z jedzenia wigilijnych dań, z patrzenia na świecącą choinkę, tego klimatu niepowtarzalnego, pierniczków najlepszych na świecie, życzeń szczerych od najbliższych Wam ludzi, prezentów które cieszą, wszystkiego świątecznie bajkowego! Oprócz tego duuużo inspiracji – życiowej oraz tej w sferach artystycznych, pomysłów na spędzanie dni tak, aby nie wpadać w smutną rutynę. Życzę też sobie samej, aby moja nowa pasja – to moje drugie dziecko – blog ten właśnie – rozwijał się i miał głębszy sens.

 

Skomentuj

