Telewizja (czasem) jest ok!

Przekonuję się o tym ostatnio. M. coraz bardziej interesuje się bajkami, początkowo oglądał tylko te z youtube, miał i nadal ma swoje ulubione – szykujemy o nich wpis. Długo nie interesowały go bajki w tv, nawet na moment nie przykuwały wzroku. Teraz ma kilka swoich (i moich) ulubionych, które nie są płytkie, a do tego część z nich jest po prostu… ładna!

1. Absolutnym numerem jeden jest Psi Patrol. Bajkę możemy zobaczyć na kanale Nickelodeon. Nie dość, że o pieskach to jeszcze o samochodach! Jest strażak, jest samolot… Każdy psiak pełni jakąś funkcję. Fabuła jak dla mnie bardzo przyjemna.

paw_patrol_03HR(1)

2. Strażnicy Miasta. Kolejna z serii o dobrych i złych gdzie w roli głównej są samochody. I to cała paleta brum brumów! Od policji po koparkę i wywrotkę. Polsat JimJam pozytywnie zaskakuje, muzyka wpadająca w ucho i nie jakaś krzykliwa… Jestem na tak, ale wolę numer jeden na naszej liście 😉

straznicy-miasta-to-nowy-serial-42267_l

3. Małe Królestwo Bena i Holly. Łał! Wielkie łał. Bajka jest utrzymana w pastelowych barwach, jest zabawna, miła dla oka i ucha, szczerze uwielbiam i chyba nawet bardziej od M… 😉 Do zobaczenia na Nickelodeon.

asset

4. Kucharz Duży Kucharz Mały – ależ mnie ten program irytuje! Niestety, M. jest zafascynowany, uwielbia oglądać jak ktos gotuje, a tutaj jest kolorowo, dużo mówią i śpiewają. Ogółem jest okej, ale działa mi na nerwy;p Gdzie? Cbeebies.

hqdefault

5. Ticket Toc – bajka, którą emituje Nickelodeon. Jest pociąg-piesek i jest „tik tak”, a więc M. jest zaczarowany. Uważam, że bajka jest fajnie zrobiona, niegłupie dialogi i ładne obrazki.

Tickety-Toc1

6. KLASYKA czyli Pingwiny z Madagaskaru oglądane całą rodziną 🙂 Chyba każdy zna i większość lubi. Nie mylę się?

034d7da32bb7c59d82e2d799cbb81dea

7. Max i Ruby – bajka jest urocza, ciepła i klasyczna. M. lubi, a ja dumna, że ją wybrał 🙂 Zobaczyć ją można na Nickelodeon.

asset (1)

8. Masza – mistrzostwo jak dla mnie. Najpierw oglądaliśmy ją po rosyjsku na youtubie, a niedawno dowiedziałam się, że jest na TVP ABC i… przepadłam. M. lubi, ale bez szaleństwa. Bajka jest nawet lekko dziwna, ale rosyjski akcent dziewczynki wymiata!

113336_lalka_pilot

9. Dora Mała Podróżniczka – no to kolejne z serii – mame irytują, ale M. lubi. I dobrze, że lubi! Bajka mądra, uczy słów po poslku i angielsku, stonowane kolory, dość spokojna. Na plus. Oglądamy na Nickelodeon. W podobnym klimacie jest też Dalej, Diego! jednak nie przykuło aż tak uwagi M.

asset (2)

10. Pan Robótka – kiedy się zaczyna, Pan Tata wychodzi 😉 Tak, kolejna mało porywająca dla nas, rodziców, ale M. jest zaczarowany cudami, które Pan Robótka tworzy. Mimo, że to bajka dla starszych dzieciaczków. Mnie już przestał irytować – na moje szczęście. Gdzie oglądamy? Cbeebies.

23497

11. Pingu – oglądamy na Polsat JimJam. Co mnie rozczula? Zabawne odgłosy i wygląd pingwinka. Mimi cały czas się śmieje oglądając go, zabawne upadki, mnóstwo przygód. Pamiętam Pingu jeszcze z czasu mojego dzieciństwa, a więc sentymenty też wchodzą w grę.

ecacfb63498c5c29c8ea22eea80e7ff5

12. Oswald – i dwie poniższe bajki to takie, które M. ogląda, ale nie zawsze, nie wzbudzają u niego super zainteresowania. Ja bardzo chce je tutaj wyróżnić, ponieważ są po prostu… urocze! Oglądamy na Nick Jr.

Oswald_2_HR

13. Łapkozaury – symaptyczna bajka, po prostu. Miło się ogląda i slucha. Na Cbeebies.

Dinopaws

14. Waybuloo – jesteśmy z Panem Tatą zauroczeni tą bajką. Jest taka… bajkowa. Jakkolwiek to nie brzmi. Ma to coś w sobie, tą magię, eteryczność, taką lekkość. Uwielbiam ją.

waybuloo-1

 

A Wy co oglądacie ze swoimi dziećmi?

4 responses to “Telewizja (czasem) jest ok!

Skomentuj

