Konkurs z Kurą! ZAKOŃCZONY

_MG_8666-Edit

M. ostatnio załapał fazę na „dom”. Dom z kocyka, dom z łóżeczka, z krzeseł, z kołderki… Marzyło mi się tipi w jego pokoju, a aktualna fascynacja namiotami sprzyjała decyzji, aby zakupić to cudo na urodziny. Oczywiwiście – prezent dostał z dużym wyprzedzeniem, bo przecież nie wytrzymałabym, aby tyle czekać! Szukałam, szukałam… I wszędzie albo nie takie tkaniny albo ceny kosmicznie ogromne. Przecież nie wydam 300 zł (a czasem widziałam i takie za 500!!) na patyki i materiał. Szanuję pracę, którą trzeba wykonać i która pochłania czas, trzeba mieć wielką łyżkę talentu i kilogramy cierpliwości, ale… Nie popadajmy w przesadę! Zrezygnowana poszukiwaniami trafiłam na Kurę. Solidnie i niedrogo! Mogłam poprosić o tkaninę jaką chciałam, a to duży plus. Nie musiałam długo czekać na upragnioną przesyłkę. Widok uśmiechu na twarzy M. był bezcenny. I nawet sceptycznie nastawiony Pan Tata uznał, że to był dobry pomysł 🙂

Po kilku rozmowach z Kurą, postanowiłyśmy zorganizować dla Was mały konkurs. Co można zgarnąć?

2 x bon 20% rabatu na zakup tipi u Kura d. – szycie różności

2 x bon 50% zniżku na sesję dziecięcą spod mojego obiektywu

Co trzeba zrobić? 

Udostępniacie post ( z grafiką konkursową ) na facebooku

Lubicie Kura d. – szycie różności oraz Le Petit Mimi

Piszecie komentarz pod tym postem na blogu, że bierzecie udział w konkursie oraz którą nagrodę wybieracie 

Konkurs trwa do 21.11.2014 r. do godziny 23:59.

POWODZENIA!!

_MG_8661-Edit  _MG_8671-Edit _MG_8673-Edit _MG_8677-Edit

 

Wyniki zostały opublikowane na facebooku.

 

4 responses to “Konkurs z Kurą! ZAKOŃCZONY

  1. Biorę udział w konkursie i baaardzo ucieszyłabym się ze zniżki na sesję zdjęciową. Spodziewam się drugiego już „stworka” i byłaby super pamiątka. Ciepło pozdrawiam 🙂 Gosia

    Lubię to

    • cieszymy się!!

      jeśli nikt do jutra więcej się nie zgłosi, to podejrzewam, że trafią do Ciebie obie nagrody, ale ciii… ja cały czas cichutko liczę, że ktoś dołączy!

      Lubię to

Skomentuj

