W naszym domu zamieszkały chmury

_MG_4580

Tytuł jest dość bajkowy, ale post będzie o czymś całkiem przyziemnym… Od jakiegoś czasu marzyły mi się naklejki na ścianie w pokoju M. Najlepiej gdyby były to chmurki lub gwiazdki. Jednak długo powstrzymywałam się przed zamówniem takich, mimo ich wielkiej ostatnio popularności z prostej przyczyny – kobieta zmienną jest! Ja pod tym względem jestem prawdziwą, podręcznikową babą. Babą co zdanie zmienia co pięć minut i już widziałam oczami wyobraźni jak przyklejam upragnione kumulusy do którejś ze ściany, tej, ktora wydawała się idealnym miejscem, aby po chwili złapać się za głowę i zapłakać nad moim wyborem. Przecież teraz już tam zostaną i będę codziennie złościć się, że nie pasują i totalnie złe miejsce wybrałam. Z nieoczekiwaną pomocą nadeszło CaliMali o którym wspominałam w poprzednim wpisie.

Czy ktoś z Was zna przeKLEJKI? Ja już poznałam i czuję, że będzie to dłuższa i wierna znajomość! przeKLEJKI to autorski produkt właścicieli sklepiku. Co w nich jest takiego, że są lepsze niż te, które widziałam do teraz? Możliwość zmiany decyzji! Tak, moje drogie kobiety, tak! Możemy je kupić i w każdej chwili zmienić ich miejsce zamieszkania. Koniec problemu z żalem do siebie, kiedy jednak wybierzemy złą lokalizację albo, co gorsza, a zdarza mi się to naprawdę często, naklejki wylądują krzywo na ścianie! Co jeszcze w nich fajnego? Paleta kolorów! Są boskie! Duży wybór wzorów, mogłabym tak pisać i pisać… Oto w czym możecie wybierać:

chmurki w kolorze brudnego różu, świeżej mięty, boskiego szarego (mamy, polecamy!) lub kawy z mlekiem. Dla tych bardziej przyziemnych są kropelki (błękit nieba i boski szary) oraz kółeczka (boski szary, słodka malina, modna musztarda). Oprócz tego dostałam świeżą informację, że w przygotowaniu są gwiazdki – do wyboru szare lub musztardowe oraz indiańskie strzały (szare i w kolorze kawy z mlekiem). My wybraliśmy szare chmurki, aby pasowały do poszewki na poduszkę uszytej przez Babcię Agę (pozdrawiamy naszą zdolną babcię!!) i chmurkowej poduszki od Hally.

Jeśli chcecie zobaczyć je na żywo musicie koniecznie wpaść do CaliMali w Gliwicach.

 _MG_4570 _MG_4566 _MG_4568 _MG_4582 _MG_4578
4 responses to “W naszym domu zamieszkały chmury

Skomentuj

