Lubimy czytać!

Sukces! Moje dziecko zaczeło samo upominać się o bajki! I to nie takie jak zawsze -w komputerze, ale tradycyjne, czytane lub sprawnie wymyślane na poczekaniu przez mamę (chociaż najbardziej lubi bajki dziadka, hihih!). Wcześniej u nas było tak, że mama wyciągała książęczkę, zaczynała czytać, a M. mi ją zabierał. Brałam kolejną i znowu to samo. Walczyłam z tym mocno i codziennie, zawsze po trochu coś poczytałam i nagle, dziecie moje jedyne najdroższe kładzie się na podusiach i woła o „brum brum” lub „chau chau”! Nie sądziłam, ze doczekam tego dnia tak szybko! Teraz moja lista must have książeczek dla M. coraz bardziej wierci dziurę w głowie i portfelu, skoro M. chce bajki to mama ma duuużo upatrzonych bajek… 🙂 No cieszę się jak M. kiedy dostaje kinderka, no! Sukcesem mogę wychowawczym ten wyczyn nazwać;)

Bez nazwy-1

 

1. Niebo Bruno Gibert

2. Kto Ty Jesteś? Joanna Olech, Edgar Bąk

3. Wytwórnik Domowy

4. Różni mi się Agata Królak – mamy już Robimisie i jest obłędna! Wydanie, ilustracje, coś pięknego, M. na razie nie rozumie super dużo z tego, ale kojarzy obrazki, przedmioty, cieszy się otwierając stronę z misiem fotografem, bo zna aparat lub kiedy jest miś-sędzia który trzyma młotek

5. Co wypanda a co nie wypanda? Ola Cieślak – przekonałam się już, że Dwie Siostry stało się moim ulubionym wydawnictwem. Kocham te książki za ilustracje, za styl, aranżację ogólną, treść, za wszystko wszystko!

6. Księga Dźwięków  Bravi Soledad – absolutny bestseller wśród dziecięcych książeczek! Chociaż posiada kilka „wadliwych” stron.

Bez nazwy-2

1. Chory Kotek – klasyk! I to w nowej, cudnej wersji. Jest jeszcze w ofercie wydawnictwa Dwie Siostry kilka innych pozycji – klasyków w odświezonym wydaniu:)

2.  Mapy – coś, co M. musi mieć jak tylko jeszcze trochę podrośniee. Musi i już! genialna pozycja, obowiązkowa!

3., 5. i 6. – CAŁA SERIA MAM OKO skradła nam serducho, na razie w księgarniach, ale już wkrotce…;)

4. Od 1 do 10 Ola Cieślak

7. No i kolejny klasyk o którym chyba nie muszę nic mówić?;)

__________

U nas strasznie mało czasu i ogrom przygotowań. Padamy ze zmęczenia po szalonym „czaskaniu” szkła, a teraz powoli szykuję się na wieczór panieński, dzieje się! Za to M. będzie moczył się w basenie jak obudzi się ze swojej drzemki, nareszcie jest na to pogoda!

_MG_5267 _MG_5274 _MG_5285 _MG_5304 _MG_5325 _MG_5334 _MG_5359

 

1: bluzka – zara (%) | spodnie – lindex | buty – zara 

2: bluzka – lindex | spodnie – sh | kapelusz – h&m | buty – zara

Skomentuj

