Społeczność piaskownicy

IMG_0689

Spotkała mnie dzisiaj sytuacja, która sponsoruje ten post. Jednak o niej za chwilę. Muszę przyznać, że piaskownica to bardzo śmieszne miejsce. Szczególnie kiedy Mikołaj ma jakąś dziwną siłę przyciągania. Tak, dzieci bez zabawek wyczuwają go na kilometr. Biorę ze sobą już zestaw dla co najmniej trójki maluchów, tak co by całej piaskownicy nie zabrakło. To jest coś, co właściwie mało mi przeszkadza, zastanawiam się tylko dlaczego rodzice nie zabierają dzieciom zabawek do piasku. Biedne dzieci sierotki wtedy szukają słabego punktu i jest. M. zazwyczaj jest najmniejszy i najmłodszy na placu zabaw, więc teoretycznie nie stwarza zagrożenia. No i mamy już całe mnóstwo piaskowych przyjaciół.

. IMG_0686 IMG_0688-2

W planie było jedno wyjście. Jednak telefon cioci Kasi przekonał mnie do drugiego spaceru. Mikołaj miał towarzystwo w postaci czteroletniej Julki w której ewidentnie rozbudził opiekuńczość i chęć posiadania małego rodzeństwa (ups!). Wszystko było okej do momentu w którym około pięcioletni chłopiec przyszedł do piaskownicy bez zabawek. Przyprowadził go jego ojciec, ja widząc, że dziecię się wstydz zaproponowałam mu aby wziął sobie jakąś zabawkę i przyłączył się do zabawy. Już podpadł tym, że wybrzydzał w zabawkach. Wspaniały tatuś poszedł na ławkę oddaloną od piaskownicy jakieś 400 m z małą widocznością i sączył sobie piwko ze swoją prawdopodobnie żoną. A dziecie rozrabiało. A to piach, a to bunt, a to wchodzenie na zjeżdżalnie kiedy korzystało z niej już innego dziecko. Oberwał butem w głowe, a ja zastanawiałam się dlaczego opiekuję się cudzym dzieckiem?! No, więc matka lwica się odezwała, wstałam, zaprosiłam szanownego ojca do piaskownicy, a ten zdziwiony co jego „czasem niesforny synek” zrobił. Wyjaś niłam, że nie pamiętam kiedywypłacał mi zaliczkę za etat niani i poprosiłam o zapanowanie nad „niesfornym” dzieckiem. Szkoda chłopca, szkoda, że tacy ludzie mają dzieci.

IMG_0718 IMG_0722 IMG_0726 IMG_0737 IMG_0743 IMG_0770

bluzki – sh | spodnie – h&m | kapelusz i czapka z daszkiem – h&m | buty1 – sh | buty2 -nike (z odzysku!)

One response to “Społeczność piaskownicy

  1. Nie znoszę takich sytuacji. Nie mogę patrzeć jak beznadziejni są niektórzy rodzice. Bo o to, że dziecko robi to czy tamto obwiniam tylko i wyłącznie rodzicieli.
    Pozdrawiam Waszą cudną rodzinkę.

    Polubienie

Skomentuj

