Wedding planner

Obiecałam post o moich ślubnych przygotowaniach. Pracy jest sporo, a czasu naprawdę niewiele. Na całe przygotowania miałam zaledwie pół roku! (podobno bezpieczne są dwa lata…;)) Na szczęście najważniejsze kwestie ogarneliśmy dość szybko. Klimatyczna restauracja, urząd stanu cywilnego, fotograf, kamerzyści (chociaż w tej dziedzinie ustaliliśmy wszystko jakiś miesiąc temu, ponieważ zdania na temat usług video mieliśmy odmienne, jednak przekonałam wszystkich, że jednak fajnie mieć jakąś inną pamiątkę, niż tylko zdjęcia, bardziej.. ruchomą:)). Do ślubu pojedziemy czerwoną warszawą, a cały klimat będzie dość retro.

Fryzurę próbną, a wlaściwie jej szkic mam już za sobą, makijaż również. Kolor włosów oczywiście będzie wpadał w rudości, ale subtelne i stonowane, nie chciałabym być neonową marchewą w tym dniu. Moje isnpiracje na fryzure wyglądają tak:

Fryzury-%C5%9Blubne-niski-kok-2 Fryzury-ślubne-niski-kok-29 a718f8778f8ebb5f7a50c650b0e3ee67

Kolorem przewodnim jest fiolet, a większość dekoracji robię samodzielnie. Nawet skusiłam się na własnoręczne robienie zaproszeń. Chyba nie muszę dodawać, że w połowie pracy pożałowałam tej decyzji? 😉 Zrobiłam ich blisko czterdzieści, każde było inne, mogę śmiało powiedzieć, że teraz, kiedy mam to już za sobą, cieszę się, że nie zrezygnowałam. Uśmiechy i zaskoczenie zapraszanych osob były bezcenne : )

IMG_8444 IMG_8445 IMG_8446

Suknia również nie będzie typowa. Ma w sobie coś niekonwecjonalnego i nie jest to długość, bo ta, akurat będzie klasyczna. Zrezygnowałam też z welonu i postawiłam na kwiat we włosach. Muszę jednak przyznać, że miewam czasem jeszcze chwile zwątpienia i myślę o welonie. A wy jak się odnosicie do starcia welon vs kwiat/toczek/fascynator?

Generalnie jestem szczęściarą, poniważ make up wykona moja przyjaciółka i mistrzyni, znajdziecie ją tutaj: http://lusiakowy.blogspot.com/ Włosy będą w rękach siostry mojego przyszłego męża, a paznokcie prawie po sąsiedzku 🙂

Zdecydowaliśmy się na dj, ponieważ muzyka na żywo nie zawsze się sprawdza, a głównie chodzi o to, aby osoba odpowiedzialna za muzykę była dobrym wodzirejem.

Miałam ogromny problem z pomysłem na bukiet. Jak już go sobie wymyśliłam okazał się trudny do zrealizowania i… za drogi. Muszę zachować resztki rozsądku i pewne rzeczy odpuścić. Tak czy siak kolorystyka będzie w klimacie tej oto isnpiracji:

e0faf07fade59b43c7356a8710b45557

Całkiem na marginesie, marzą mi się druhny z prawdziwego zdarzenia… 🙂 Takie w fioletowych sukienkach, z bukietam… ah ah!

Dziewczyny! Chętnie poczytam o Waszych przygotowaniach, planach, marzeniach.

 

 

7 responses to “Wedding planner

  1. Myślę że będę Twoja wielka fanka w przygotowaniach ślubnych chociaż i tak bije Cie na głowę bo ja miałam tylko nie całe 4 miesiące! Mam ten sam dylemat.. Welon/kwiatek czy jakaś ozdobą.. Jutro idę na przymiarke i zobaczymy jak będzie wyglądał welon. Powodzenia!

    Lubię to

    • Ja dalej liczę na kawę jeszcze przed Twoim ślubem, chociaż chyba z tego co pamietam jest już tuż tuż? 🙂

      Generalnie bez welonu wygodniej i jakoś tak.. smuklej, milej, nowocześniej jak dla mnie. Jednak jak się ma na sobie jakąś klasyczną suknię to długi, eteryczny welon bez żadnych zdobień na końcach to cud miód. Jednak to też raczej zarezerwowane dla wysokich panien młodych, a ja z moimi 154 cm wzrostu muszę jednak stawiać na kwiatek : )

      No, a czas przygotowań to już totalnie ekstremalna rzecz! Ja bez tych dwóch miesięcy poszłabym pewnie bez butow albo nie robiłabym dekoracji ; p

      BTW. zrób zdjęcie na przymiarce, proszeproszeprosze! Ja idę 15 maja : )

      Lubię to

      • Ja planuję założyć welon na samą ceremonię a potem zostawić same kwiaty. Przez całą imprezę byłoby to bardzo niewygodne.

        Lubię to

      • O, to też dobre rozwiązanie : ) Jakie planuejsz kwiaty? Żywe, sztuczne? A ceremonia będzie w USC czy w Kościele?

        Lubię to

  2. Ja na przygotowanie ślubu miałam niecałe 4 miesiące: od maja do 22 września, z czego cały maj to była „obdzwonka” wszystkich potrzebnych, czyli sala, dj, fotograf, kamerzysta itd., żeby w ogóle zorientować się w ofertach. Czyste szaleństwo! Tym bardziej, że mieliśmy ograniczony budżet i musieliśmy z (wtedy jeszcze nie) mężem lecieć po kosztach. Dobrze, że wesele mieliśmy udane – to była zapłata za nasz trud. Mimo to, patrząc z perspektywy czasu, stwierdzam, że na wesele trzeba rezerwować albo minimum rok przygotowań albo wyłożyć kasę i zatrudnić kogoś, kto się zajmie takimi przygotowaniami. Bo stres jest ogromny, a ślub ma być radością, a nie szarpaniną nerwów…
    Co do fryzury, ja też postawiłam na kwiat we włosach. Tym bardziej, że przy ślubie cywilnym welon i tak nie na wiele się zda 🙂 a kwiaty są takie naturalne, romantyczne… 🙂
    Swoją drogą zainspirowałaś mnie tematem 🙂 może też napiszę coś na ten temat na swoim blogu?
    Pozdrawiam!

    Lubię to

    • 4?! o matulu, podziwiam!

      My też mamy bardzo mocno ograniczony budżet, dużo rzeczy trzeba było zostawić, zrezygnować.. wszystko szukane tak, aby jakaś okazja była. Ale jestem mega zadowolona z efektów, bo mamy wszystko (prawie) tak, jak sobie wymarzyliśmy albo przynajmniej bardzo podobnie. Przesiedziałam ponad 2 miesiące nad wyszukiwaniem jakiś korzystnych i DOBRYCH ofert. Ale udało się!

      Oj tak, rok to minimum…
      Szczerze ja bym nie chciała, nawet gdybym mogła, powierzac komuś innemu organizacji. Mimo, że jest to niesamowity stres i nerwowka to.. uwielbiam te całe zamieszanie i przygotowania! Tym bardziej, że robię sama dekoracje, motyw przewodni i w ogóle sporo różności.

      Welon to dla mnie tylko ładny dodatek, nie ma dla mnie znaczenia symbolicznego, etc. Więc gdyby moja suknia była w innym klimacie pewnie bym się na niego zdecydowała:)

      Jednak to fakt, kwiaty są takie… subtelne, kobiece.

      Cieszę się : ) Napisz koniecznie, sama chętnie przeczytam!

      Lubię to

Skomentuj

