Wiosna i spacery

Ten wpis miał być o moich ślubnych przygotowaniach, jednak zainspirowana wiosenną aurą zmieniłam zdanie.
Ostatnio zamówiłam dla M. buty na wiosnę. Długo zastanawiałam się jakie, gdzie i za ile powinnam kupić. Skóra? Profilowane w środku? A może tenisówki? Wybór padł na Zarę. Z racji braku możliwości pojechania do najbliższego sklepu sieciówki zamówiłam nasze niebieskie cuda przez internet. Oczywiście kiedy już do mnie dotarły (a stało się to zaskakująco szybko! :)) okazały się… za duże! Dużo za duże. Młody nosi rozmiar 21, a te są wyglądają mi 22-23…
Zaraz po świętach wyciągam mame, pakuję Mikołaja i jedziemy je wymienić. Nie mam pojęcia czy jeszcze będą w stacjonarnym sklepie, a naprawdę nie chcę już żadnych innych : )
A Wy, jak dobieracie buty dla swoich dzidziów?

IMG_8379

Wczoraj wybrałam się w południe, a nie jak zazwyczaj popołudniu, z M. na spacer. Mimo, że moje „miasto” do największych nie należy, wczoraj ciężko było przebrnąć wózkiem przez tłumy ludzi. Zakupy na ostatni moment, kolejki w piekrani, w końcu poczułam klimat wiosny i świąt. Mikołajowi również się udzieliło, zapragnął kolorowego kogucika na patyku. Obowiązkowym punktem był plac zabaw, który ostatnio, zaraz po stacji pkp, jest ulubionym miejscem M.
Niestety, zjeżdżalnia była mokra, a pociągi do nas nie chciały przyjechać.

IMG_8387

IMG_8395

IMG_8398

IMG_8401

 

IMG_8422

koszula – reserverd | kardigan – h&m | bluza – h&m | kurtka – sh | czapka – h&m

 spodnie – h&m | buty – sh

 

Jak spędzacie Wielkanoc? Jesteście raczej tradycjonalistami czy jecie wielkanocne śniadanie w macu? 😉

Tradycja święcenia koszyczka, jedzenie żurku, malowanie jajek… Ja bardziej stawiam na symbol. Klasyczne śniadanie, drobne upominki (coś do zjedzenia lub do wypicia), a popołudnie przy kawie i słodkościach.
W tym roku jest ich u nas tyle, że moje postanowienia o zrzuceniu chociaż kilku kilogramów przed ślubem będę musiała schować do szuflady.

IMG_8449

A to tylko jeden z przykładów słodkości… Cóż, może potraktuję to jakie ćwiczenie mojej silnej (słabej) woli?

***

 Jako, że już po śniadaniu wielkanocnym życzę Wam mokrego poniedziałku! Mikołaj już został zaopatrzony w odpowiedni „sprzęt” do polewania ulubionych sąsiadek : )

Skomentuj

