Początki

No dobra, trudno jest napisać pierwszy post. Szczególnie jeśli nie lubię pisać wstępów. Jestem Klodia, mama na etacie, prawie żona. Fotografuję dużo dużo i długo, piszę, wychowuję, grafikuję i wystrojem wnętrz też lubię się pobawić. O czym tutaj chcę pisać? O życiu, mało zaskakujące ; )
Chcę Wam przedstawić mojego małego mężczyznę, Mikołaja, no i tego większego, też mojego, Matta.
W najbliższym czasie dużo będzie tutaj o ślubnych przygotowaniach, ale o szczegółach postaram sie opowiedzieć w kolejnym poście. Będzie o modzie, na pewno w przewadze o tej dziecięcej. Będą zdjęcia, inspiracje… Niedługo też będę w końcu mogła powiedzieć, że mam swój prawie własny kąt, a więc i sporo wątków wnętrzarskich się pojawi.
Nie będzie to blog tylko o dziecku i zyciu rodzinnym. Będą wycieczki, recenzje pubów i restauracji. Chociaż recenzje to zbyt duże słowo. Czasem o jakiejś dobrej lekturze kilka słów. Wszystko czym zawsze chciałam się dzielić, a nie było gdzie ; )
Kurcze, naprawdę nie chcę tego przedłużać, poznacie mnie z czasem, a ja mam nadzieję, że moje posty będą przez kogoś czytane i jakoś, jakkolwiek odbierane.

_MG_0464

3 responses to “Początki

Skomentuj

